😍my treasure😍😍my treasure😍، تا این لحظه: 4 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره
🧡this cutie🧡🧡this cutie🧡، تا این لحظه: 21 سال و 10 روز سن داره

A Girl with Dimple

I carry intense emotions

🍑یک عدد نازی خسته🍑

1398/11/4 3:29
نویسنده : نازی
1,261 بازدید
اشتراک گذاری

یک سلام خیلی خیلییی گرم به همه نی نی وبلاگی های عزیز تو این روزای سرد و زمستون رویایی❄️🤗همون طور که همیشه میگم ایشالله که حال دل همتون عالی عالی باشه و زندگی هاتون سرشار از عشق و محبت و ارامش و اسایش باشه🙏🙏

خوب بریم سراغ کار اصلیم یعنی ثبت خاطراتم یعنی بالاخره بعد از یک ماه تونستم که یک وقت مناسب⏰ برای نوشتن گیر بیارم این یک ماهی که گذشت برای من خیلی خیلی سنگین بود و خیلی ازم انرژی گرفتش و واقعا خسته ام کرد یعنی به حدی که برای خواب له له میزدم و دلم یکم ارامش و یک فکر راحت میخواست الان که دارم مینویسم واقعا خدا رو شکر میکنم که با همه خوبی و بدی هایی که داشت گذشت در حقیقت ما از اواخر اذر امتحانای ترممون شروع شدش تا شنبه این هفته که میشه 28 دی 📅 که ما از شنبه مدرسمون هم شروع شدش یعنی میتونین فک کنین که دیگه چقدر ادمو خسته و داغون میکنه که یهو بعد از امتحانات ترم باید بری مدرسه حتی بدون کمترین وقتی برای استراحت شاید باورش سخت باشه ولی هنوزم خسته ام و ذهنم درگیر دلم واقعا میخواست که حداقل چند روزی به ما یک استراحتی میدادن حداقل🤔🤔ولی دیگه چه میشه کردش دیگه😔🤔

تمام شدن امتحانات رو به تک تکتون تبریک میگم😂😉 ایشالله که همتون نمره های عالی و توپی بیارین و همیشه تو همه مراحل  زندگیتون موفق باشین😍🙏🤩

خب اگه کلا بخوام حساب کنم 14 تا امتحان دادیم کلا که توی این هفته جوابای بیشتریاشو گرفتم که خدا رو شکر خیلیی راضی بودم فقط یک مشکل بزرگی دارم و اونم بی دقتی هستش و بیشتر نمره هایی که از دست میدم به خاطر بی دقتیه که از راهنمایی خیلی دارم رو خودم کار میکنم تا درستش کنم ولی درست بشو نیست که نیست😅😅😅

اینم برنامه امتحانیم هستش که من از هفتم تا حالا هر وقت بهم برنامه رو میدن به کمدم میزنم و وقتی از امتحان اومدم اون امتحانی که دادم رو تیک میزنم که ببینم که کم کم داره تموم میشه و بهم امید میده الان که میبینم که همش تیک خورده و تموم شدش خیلی خیلی خوشحالم دیگه خداحافظ تا خرداد ماه😊🤩🧡😇😂

خوب دوشنبه تولد یکی از دوستای اکور پکورم بودش که خونش دعوت بودیم که بابایی من و مبین رو رسوند خونش و بعد از کلی سفارش که مراقب خودتون باشین و ... رفتش.هنوز عکساش به دستم نرسیده ولی حتما حتما تو پست بعدیم اپ میشه😉کلا رسم اکیپ ما اینه هر جا باهم جمع بشیم باید فیلم ترسناک ببینیم واگرنه که نصف عمرمون بر فناست😂😂بعد از اینکه برای گوگولم تولد مبارک خوندیم و شمع های 16 سالگیش🕯️🕯️رو فوت کرد و دست گل مامانش درد نکنه با اون کیک شکلاتی خوشمزه 🍰🍫 و شیرموزی 🥛 🍌که درست کرده بود عالی بود عالی از همین جا میگم اکور پکوری تولدت مبارک باشه جان جانان ایشالله که تولد 120 سالگیتو کنار هم جشن بگیریم و ایشالله که همیشه بدرخشی🌟💛🤩😍

خوب همون طور که گفتم بعد از مقدمات رفتیم سراغ کار اصلی یعنی فیلم ترسناک دیدن😂😂که بعد از کلی چک و چونه زدن سر انتخاب فیلم به پیشنهاد من فیلم هیجان انگیز و معمایی ready or not رو دیدیم که زیاد ترسناک نبودش ولی فوق العاده قشنگ بود و عاشقش شدممم😍برای کسایی که به اینجور فیلما علاقه مندن حتما حتما توصیه میشه چون واقعا که فیلم قشنگ و زیبایی بودش👍👍

خب حدودای یک ساعت و نیم غرق فیلم دیدن بودیم با چیپس سرکه ای و فلفلی و ماست موسیر از خود پذیرایی نمودیم بله بله😂😋 بعدش هم نوبت کادو دادن رسید که من برای گوگولم یک تیشرت 👕 و عطر گرفته بودم که خیلی خیلی خوشش اومد خلاصه بعد از بازکردن کادو ها باز هم مامانش ما رو شرمنده کرد و با فینگر فود و ساندویچ گرم 🥪🥪که خودش زحمت همه رو کشیده بود از ما پذیرایی کردش دستش خیلی خیلی درد نکنه ایشالله که جبران کنیم😊 بله و به همین روال غروب دوشنبه🏙️ 🌃هم به بهترین نحو ممکم سپری شدش و ازش خاطره خوب و به یادموندنی تو ذهنم حک شد🙂😉🤩

خوب بحث فیلم و سریال شدش تازه یادم اومد که جنی جان تو یکی از پست هاش گفته بود که هر فیلم و سریالی که قشنگ بود رو معرفی کنین ببخشید عزیزمم اونموقع زیاد چیز خاصی در نظر نداشتم ولی الان اومدم پر و پیمون 😂😇😊کلا نمیدونم چرا هر وقت امتحانای ترم شروع میشه منو مرض فیلم و سریال دیدن میگیره و خدایی فیلم دیدن موقع امتحانات لذتش دوبرابره من فک کنم از هفتمه که به این مرض مبتلا هستم و هنوزم که هنوزه نتونستم ترکش کنم کلا نمیدونم چه حکمیته که همه سریال و فیلم ها موقع امتحانات جذاب و دیدنی به نظر میان🤔😂😇

خب تو دوران امتحانات فیلم و سریال دیدم زیادم دیدم 😂ولی اینایی که میخوام الان معرفی کنم جزو مورد علاقه هام بوده و عاشقشون شدم👌💞😍

اسم این سریال spinning out هستش که فصل اولش 10 قسمته و برای فصل دوم تمدید شده دقیقا یادم میاد که موقع امتحان ریاضی من این سریال از نتفلیکس ریلیز شده بود و من لحظه شماری میکردم که سریع امتحانمو بدم و سریالو ببینم که شنبه از امتحان برگشته لباس در نیاورده گذاشتم برای دانلود چون عاشق شخصیت نقش اول بودم و واقعا سریال خیلی خیلی قشنگی بودش و دیووانه اش شدم و تا حالا فک کنم دو بار دیده باشم 😂😅از بس که خوبه👍

خب فک کنم همتون با این فیلم باید اشنا باشین maleficent mistress of evil هستش که قسمت اولش تو سال 2014 منتشر شد که اونم خیلی خیلی قشنگه ولی من نمیدونم چرا این قسمتش بیشتر به من چسبید و از قسمت اولش بیشتر دوست داشتم🤔😊😇

اسم فیلم zombieland double tap هستش که یکی از بهرین کمدی های سال 2019 هست و در واقع دنباله قسمت اولش هست و باید قسمت اول رو ببینین که اسمش zombieland هستش و محصول سال 2009 میباشد🙂🤗🙏

و در اخر میرسیم به یکی از کارتون های مورد علاقه من که اسمش the addams family هستش و در واقع از فیلمی به همین نام گرفته شده خلاصه خیلی خیلی انیمیشن قشنگی بودش و ما بسی لذت بردیم😂😊🤩👍

خوب جونم براتون بگه که سه شنبه فک کنم طرفای ساعت 9 بود که یهو فیوز پرید و برق قطع شد و هر کاری کردیم هم درست نشد که مامانی به بابا زنگ زد و بهش گفت و قرار بود که یکی رو بیاره که درست کنه اما من بیچاره وقتی برقا رفت داشتم زبان میخوندم هیچی دیگه شمع روشن کردم و فضا بسی عارفانه شدش 😂و شد عین قدیما که برق نبود و با شمع زندگیشون رو میگذروندن و من هم دوباره زبان رو از ادامش شروع کردم به خوندن📖📘📒

خوب بعد از این که برقا اومد و همه چی درست شدش من که حوصلم سر رفته و خوابم نداشتم رفتم فیلم the dark knight rises که خیلی خیلییی وقت بود دلم خواست ببینم دیدم که واقعا خاطرات قشنگی رو برام زنده کرد و خیلییی بهم چسبید🍓🍊🍌

و اما چهارشنبه قرار بود که مامانی با خاله هاش بره رشت چون پسرداییش صاحب یک گل پسر به اسم اقا رایان شدش و صبح ازش خدافظی کردم و رفتم مدرسه که برای چهارشنبه کار خاصی نداشتم و فقط رفتم زبان و برگشتم خونه و به همین ترتیب چهارشنبه هم سپری شدش🙂😉

و اما پنج شنبه من حاضرم بگم کودتا کردم یه چند وقتی بود که عکاسی نکرده بودم و عکاسی خونم اومده بود پایین😇😊خب پنج شنبه ساعت 9 بیدار شدم و تا ساعت 12 تو تخت خوابم بودم و حوصله بیرون اومدن نداشتم و فقط دراز کشیدم و یه قول مامانی ریلکس کردم و اما نهار که جای همگی خالی قرمه سبزی مامان پز داشتیم که جای خودش خیلی خالی بود. بابایی داداشی رو برد ارایشگاه و بعد رفت به کاراش برسه این شد که من نهارمو خوردم و یهو نمیدونم چجوری منو هوس اب پرتقال کرده بود یعنی شدیدا😂این شد که دیدم پرتقال داریم اونم از نوع خونیش😋سریع دست به کار شدم.....

مراحل شامل از تولید به مصرف میشه😂😂 خدایی هیچ چیزی جای اب پرتقال طبیعی رو نمی گیره از بس که ملس و خوشمزس😊😋🍊🧃

بعد از اینکه بابایی اومدش و ناهار رو براش اماده کردم باید سریع میرفت برای همین بیچاره زیاد وقت نداشت که بخوابه بعد از خوردن نهار اماده شد و رفت و من مونده بودم چیکار کنم تا حوصلم سر نره این شد که یهو یه فکری به ذهنم رسید و یادم اومد که ما ذرت داریم پس میتونم پفیلا درست کنم🍿نمیدونم چرا کلا زده بودم تو کار طبیعی 😂😂خب بعد از اینکه درستش کردم داشتم هی کانال ها رو بالا پایین میکردم که ببینم چی داره شمام حتما متوجه شدین که من وقتی دارم فیلم میبینم باید غذا بخورم و وقتی دارم غذا میخورم باید فیلم ببینم🤣😂

این شد که دیدم داره لیلو و استیج  میده که یکی از قشنگ ترین کارتونای زمان بچگی من بودم و انقدری دیده بودم که سی دیش خش افتاده بود و دیگه کار نمیکرد و دستگاه نمیخوندش🤣😂بله من همچنین ادمی بودم در زمان طفولیت😂😅

دلبر جاننن🍿🍿🍿😍😍😍😊😊😊😋😋😋

و این شد که عین این بچه کوچولو ها منو یک ساعت و نیمی مشغول کردش خیلی خیلی توصیه میشه از بس که فان و جذابه و گوگولیه😍😍😍

یک مدتی بود یک چیزی خیلی خیلییی ذهنمو مشغول کرده بود خیلی دلم میخواست که مک اند چیز بخورم چون خیلی هوس انگیز به نظر می اومد این شد که تو نت سرچش کردم و دیدم اتفاقا خیلی اسونه و زود هم اماده میشه و همه مواد لازمش رو داشتیم این شد که استین ها رو دادم بالا و شروع کردم اشپزی کردن👩🏻‍🍳👩🏻‍🍳😂😅

مواد لازمش اینایی هستن که تو عکس مشاهده میکنین چون اولین بارم بود که درست میکردم خدا خدا میکردم که خوب از اب بیاد راستش فک کنم نیم ساعته یا چهل و پنج دقیقه ای اماده شدش و من هی استرس طعمشو داشتم البته از اونجایی که عاشق پنیرم تا جایی که میشد بهش پنیر زدم تا خوب کش بیاد😊😋وقتی که اماده شد هی بسم الله بسم الله چنگال رو گذاشتم تو دهنم واز طعمش تعجب کردم هی با خودم میگفتم ا اینکه طعم خوبی میده و خیلیی لذیذه من که عاشق طعم پنیرش و اویشنش شدم و از اونجایی که عاشق اویشنم خیلی زیاد اضافه کردم تا عطر و طعم اون رو بگیره بله همچین دختر خونه ای هستم من 😂😍امروز واقعا کودتا کردم هم اینو درست کردم و هم چیزای دیگه تازه خونه رو هم مرتب کردم واقعا باید امروز تو تاریخ ثبت بشه 😂

بعد از اینکه مک اند چیز رو درست کردم به مامانی زنگ زدم و با ذوق و شوق همه کارایی که کردمو براش توضیح دادم و اونم مثل من کلی ذوق کرد و  بهم گفت که وقتی برگشتش حتما باید یکی مخصوص برای خودش درست کنم و گفت که عکس بگیرمو براش بفرستم 😍😊🤩😉🤗

الان که دارم مینویسم یک جنازه به تمام معنا هستم و الانه که کم کم بیهوش بشم 😂

مرسی از نگاهتون 😍🙏🤩

پ.ن.❤️🧡💛💚💜💙

پسندها (23)

نظرات (16)


4 بهمن 98 10:07
یه سلامـ از جنس خسته نباشید عااالی به یکی یدونه نازی دوستداشتنی خودم
تموم شدن امتحاناتت رو بهت تبریک میگم دلبرمـ⁦❤️⁩⁦❤️⁩
انشاالله که نمرات درخشانت و چند روزه دیگه بزاری و ما لذتش و ببریم🤩🤩
انشاالله😍😍😍
و اما امان از این بی دقتی که منم که هنوزه این مشکل و دارم و برطرفم نمیشه😔🤯
راستی اگه فیلمای تخیلی جالبی هم داشتی اسمش و بزار،چون من عاشق این جور فیلمام🤩😍
خوشمزه ها هم که نوش جونت نازنینم😘😘😘
نازی
پاسخ
مرسیییی شهرزاد جونممم بابت این همه انرژی مثبت عشق دلی توو😘🤩🤩
حتما حتما تو پست بعدیم چند تا فیلم تخیلی معرفی میکنم😊👍
بازم مرسییی عزیزدلمممم😘😘😍😍
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
4 بهمن 98 10:14
عزیزم خوش باشی همیشه❤❤❤
اون فیلمه که دختره تبدیل به زامبی میشه یه قسمتشو تو اینستا دیدم خیلی دوست دارم بقیع رو هم ببینم
نازی
پاسخ
مرسییی عزیزدلم همین برای تو گلمم😍🤩😇
اگه وقت کردی هر دو قسمتش رو ببین چون واقعا خنده دار و قشنگه👍🤩
♡fatemeh♡♡fatemeh♡
4 بهمن 98 10:30
امیدوارم که همیشه شاد باشی نازی جون 😘😘😘
ازت یه دنیا ممنونم که به درخواستم این عکس ها و فیلم های جذاب رو گذاشتی  عزیزم❤️😘😘❤️😘❤️😘❤️😘 . ببخشید که حسابی به زحمت افتادی گلم .🤗🤗🤗🤭😘😘😘
ممنونممممممممممممم😘😘😘😍😍🤩🤩
خوشمزه ها هم نوش جونت دوست هنرمندم 😊😇😉😍😍
امیدوارم تو همه امتحاناتت 20 بشی عزیزدلم💙❤️
نازی
پاسخ
مرسییی فاطمه جونممممم😘😘😍😍
کاری نکردم که عزیزمم خواهش میکنمم امیدوارم که ازشون لذت ببری عزیزمم🤩🤗
ایشالله تو هم تو تک تک امتحاناتت بیست بشی و همیشه موفق باشی دوست جون🙏😘😍🤩
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
4 بهمن 98 11:43
ممنون جانم💗💗
آره از اون یه قسمت کوچیکش متوجه شدم خیلی خنده داره...مرسی از پیشنهادت عزیزم😘
نازی
پاسخ
خواهش عزیزدلممم😍😘🤩
مونامونا
4 بهمن 98 11:50
همیشه به شادی👌🤩
نازی
پاسخ
مرسیی😍🙏😇
دلارامدلارام
4 بهمن 98 11:53
👌🤩😘😊😍🤩😇😉
نازی
پاسخ
🙏🙏🤩😍😇😊
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
4 بهمن 98 13:12
همیشه به خوشی

تولد دوستت هم مبارک
نازی
پاسخ
خیلییی ممنون عزیزمم🤩😇

4 بهمن 98 14:58
ا ملیفینست😍
من ۲۰۱۴شو دیدم،هنوز وقت نکردم اینو ببینم😭
راستی نازی خانوم،کد بانویی ها😂💗
نازی
پاسخ
اگه وقت کردی حتما ببین به نظرم از قسمت یک خیلی خیلی قشنگ تره🤩👌
فدای تو عزیزدلمم لطف داری😍😇

4 بهمن 98 16:41
نازی جون ملیفینست دو همون زیبای خفته اس؟
اخه قصه ی یکش که همچین چیزایی بود،چون انگیلیسی دیدم زیاد متوجه قضیه فیلم نشدم😜
نازی
پاسخ
اره عزیزم همون زیبای خفته هستش فقط اینکه قسمت اول بیشتر در مورد ملیفیسینت و ارورا بودش اما قسمت دوم بیشتر در مورد ازدواج ارورا و پرنس فیلیپ هست🤩
بابای ریحانه و حلمابابای ریحانه و حلما
5 بهمن 98 9:47
خسته نباشی عزیزم عالی بود
نازی
پاسخ
خیلی ممنون🙂🙏
mahsamahsa
5 بهمن 98 13:16
عزیزم چقدر خوب که بعد امتحاناتت بهت خوش گذشته انشالله همیشه به شادی❤️
نازی
پاسخ
مرسییی خاله جون بابت کامنت قشنگتون🙏🧡🤩
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
13 اسفند 98 13:22
شاد باشی نازی جونمممممممممم😍
خسته نباشی بار امتحانا میگم
ببخش که برات دیر کامنت گذاتشتم
چون خیلی کم میام نی نی وبلاگ**
و مراقب خودتم باش عزیزممم😘
نازی
پاسخ
مرسییی بهاره جونممممم😍🤩😍
ایشالله که همیشه شاد باشی خوشگلمم🙏😇🤩
خواهش میکنم عزیزم این چه حرفیه همین که بهم سر زدی برام خیلیی ارزش داره😉😍
تو هم کلی مراقب خودت باش گلم😘
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
22 اسفند 98 7:07
خسته نباشی ابرقهرمان❤😁💪

تولد دوستتون مبارک باشه
انشالله همیشه ب جشن و شادی و فیلم دیدن و خوراکیهای خوشمزه خوردن و عکاسی💋😀

منم وقتی دانش اموز و دانشجو بودم با برنامه امتحانیم تقرییا همینکارو میکردم!یعنی میچسبوندم ب دیوار و هرامتحانی ک میدادمو خط میزدم!😉

حسابی از تعطیلات لذت ببر

امیدوارم همیشه سلامت و سرحال باشی😘
نازی
پاسخ
خیلییی ممنون خاله جون😍😘

خیلیی لطف دارین خاله جون مرسی که همیشه با نظراتون همیشه حال منو خوب میکنین😇🤗😊

واقعا کار خوبی هستش وقتی امتحانا رو خط میزنم حس میکنم بار سنگینی از دوش هام برداشته میشه😂😅

امیدوارم که شما هم تعطیلات عالی داشته باشین 🙏👪

و ایشالله همیشه حال دلتون عالی باشه و سایتون بالای سر بچه های گلتون باشه🤗🙏🙏
 
mahyamahya
29 اسفند 98 15:17
👌سلام گلم من وب دومم رو تازه باز کردم لطفا دنبالم کنید با اینکار از من حمایت میکنین 😘
                                  😍یادت نره هاااااا خیلی خوشحالم میکنی😅
                                                         🙏   دنبال شدید🍀
نازی
پاسخ
حتما عزیزم با افتخار دنبال شدی و منتظر پست های قشنگت هستیم 👌😍🤩
مرسیی از اینکه که دنبالم کردی گلممم😘🤩😇
меliкамеliка
2 فروردین 99 12:35
نازی جووون ⁦♥️⁩⁦♥️⁩⁦♥️⁩⁦♥️⁩ 
میشه بگی عکسای آل استار و گیتار و از کجا میاری ؟🖤💜⁦♥️⁩🖤💜⁦♥️⁩💙🖤
نازی
پاسخ
از گوگل عزیزم😊
меliкамеliка
2 فروردین 99 15:17
چی سرچ می کنی عزیزم ؟🙂
نازی
پاسخ
yellow wallpaper و سرچ کن گلم😇
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به A Girl with Dimple می باشد