😍my treasure😍😍my treasure😍، تا این لحظه: 4 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره
🧡this cutie🧡🧡this cutie🧡، تا این لحظه: 20 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره

A Girl with Dimple

I carry intense emotions

🍩YOU ARE SO MUCH WELCOME🍩

                                                                     🥧Fall in love with your solitude🥧                       

                                    

                                    

                                    

                                    

                                    

                                    

                                                             🍰Be kind to every kind not just mankind 🍰

🏖️Happy Summer🏖️

تابستان فصل رقصیدن با خورشید است ☀️ در حالی که لباسی از جنس گل های وحشی پوشیده ای 🌻 و دو گیلاس از لاله گوشت اویزان است 🍒 تابستان...یعنی🦩 پوست تیره تر👩🏽 اب گرم تر🥤 نوشیدنی ها خنک تر🍹 صدای موسیقی بلندتر🎵 شب ها طولانی تر🌃 عشق زیباتر🧡 بی شک😊 زندگی بهتر می شود👌 با تابستان🐚 زندگی بدون عشق مانند یک سال بدون تابستان است 💚 ساحلی شنی🌊 دریایی آرام که از تابش خورشید برق می‌زند🌟 درختان نخلی که همه جا دیده می‌شوند🌴 نسیمی دل انگیز🍃 دو صندلی راحتی فلزی با روکش گل دار🪑 چتر بزرگی که صندلی‌ها را زیر سایه خود گرفته است⛱️ در رویاهایم، خودم و تو را در این ...
3 تير 1399

🍯My Cuties🍯

به به یه سلامی دوباره میکنم به همه نی نی وبلاگی های عزیز....همون طور که همیشه میگم ایشالله همیشه حال دلتون توپ توپ باشه و همیشه لبخند رو لباتون باشه😍🤩😊🙏 خب خب همونطور که تو پست قبلیم گفته بودم میخواستم بیام و یه پست جداگونه از دلبرام و عکاسی هام بزارم نمی خواستم که تو پست قبلی بذارم و شلوغش کنم...... کلا من همیشه در حال عکس دیدن حالا چه تو گوگل یا چه تو pinterest باشه هستم و خیلی خیلی برای عکس هایی که میخوام بگیرم بهم الهام میدن چند وقتی بودش که یکیشون ذهن منو خیلی درگیر کرده بودش از اینایی که توی حوضچه اب میریزن و توش گل میریزن و بعد عکس میگیرن یه وقتی تو حیاط پیش بی بی بودم یه گلدون خیلیی چشم منو گرفت و شبیه حوضچه کوچول موچول هم...
26 خرداد 1399
1979 29 26 ادامه مطلب

☀️Happy Spring☀️

بهار همین جاست🌈 حوالی عطر گیسویش🌟 روی این گونه های گل کرده😊 و دور و بر همین دست های لطیف🌼 می دانی!🧡 بهار همین کنار هم بودن هاست👪 زندگی را ورق بزن📒 هر فصلش را خوب بخوان🤩 با بهار برقص💃🏻 در تابستان بچرخ☀️ در پاییزش عاشقانه قدم بزن🍁 با زمستانش بنشین❄️ و💛 چایت را به سلامتی نفس کشیدنت بنوش☕️ زندگی را باید زندگی کرد🌍 انطور که دلت می گوید❤️ مبادا زندگی را دست نخورده برای مرگ بگذاری😇 زمین در دفتر خاطراتش📔 نام روزهایی که حالش خوب را بهار گذاشت🌲 و زیرش با قلمی سبز نوشت :💚 ادمی نیست که عاشق نشود فصل بهار...🍹 stop and just smell the flowers🌸🩰🌸🩰🌸🩰 بوی باران ، بوی سبزه ، ...
23 ارديبهشت 1399

🍑یک عدد نازی خسته🍑

یک سلام خیلی خیلییی گرم به همه نی نی وبلاگی های عزیز تو این روزای سرد و زمستون رویایی❄️🤗همون طور که همیشه میگم ایشالله که حال دل همتون عالی عالی باشه و زندگی هاتون سرشار از عشق و محبت و ارامش و اسایش باشه🙏🙏 خوب بریم سراغ کار اصلیم یعنی ثبت خاطراتم یعنی بالاخره بعد از یک ماه تونستم که یک وقت مناسب⏰ برای نوشتن گیر بیارم این یک ماهی که گذشت برای من خیلی خیلی سنگین بود و خیلی ازم انرژی گرفتش و واقعا خسته ام کرد یعنی به حدی که برای خواب له له میزدم و دلم یکم ارامش و یک فکر راحت میخواست الان که دارم مینویسم واقعا خدا رو شکر میکنم که با همه خوبی و بدی هایی که داشت گذشت در حقیقت ما از اواخر اذر امتحانای ترممون شروع شدش تا شنبه این هفته که می...
4 بهمن 1398
1255 23 16 ادامه مطلب

❄️Happy Winter❄️

سر زده باش مثل برف❄️ ذوق مرگم با امدنت زمستان🌟 تو اگر باز کنی پنجره ای سوی دلت🧡 میتوان گفت که من چلچله باغ توام🕯️ مثل یک پوپک سرمازده در بارش برف❄️ سخت محتاج به گرمای توام✨ پیش رویم چهره تلخ زمستانی جوان❄️ پشت سر ،اشوب تابستان عشقی ناگهان☀️ سینه ام منزلگه اندوه و درد و بدگمانی💙 کاش چون پاییز بودم....🍁 فروغ فرخزاد❤️ Let it snow❄️💙❄️💙 دعا میکنم غرق باران شوی🌨 چو بوی خوش یاس و ریحان شوی🌼 دعا میکنم در زمستان عشق❄️ بهاری ترین فصل ایمان شوی🌈 زمستون فقط اون جایی که دستات بوی پرتقال میدن 🍊 زمستون فقط اونجایی که کنار بخاری و توی اون سرمای استخون سوز یک چایی دارچینی و کیک با ع...
25 دی 1398

💙فریدون مشیری💙

من کلا از وقتی که یادم میاد احترام خیلی خاصی برای اقای فریدون مشیری قائل بودم و توی دوران راهنمایی همیشه توی کلاس فارسی به ایشون و اقای سهراب سپهری ارادت خاصی داشتم و همیشه اشعارشون رو توی کلاس میخوندم صادقانه حاضرم بگم برای اشعارشون جونم هم میدم از بس که خوبه و همیشه با خوندنشون اروم میشم و لبخند خاصی روی لبم نقش میبنده ولی منتها نمیدونم چرا حالا هر وقت اشعارشون رو میخونم گریه ام میگیره لابد از بس که خوبه🤔😇 یکی از مورد علاقه ترین شعر های من از اقای مشیری شعر کوچه هستش که من واقعا عاشقانه این شعر رو از ته دلم دوست دارم و حتی قشنگتر هم جوابی که خانوم هما میر افشار به این شعر نوشتن هم خیلی زیبا و دل نواز هستش😍😍 بی تو مهتاب شبی باز از ان ...
17 آبان 1398

❤️سهراب سپهری❤️

زندگی جیره مختصری است... مثل یک فنجان چای... و کنارش عشق است ، مثل یک حبه قند... زندگی را با عشق ، نوش جان باید کرد.... نه تو می مانی نه اندوه و نه هیچ یک از مردم این ابادی به حباب نگران لب یک رود قسم و به کوتاهی ان لحظه که شادی گذشت غصه هم خواهد رفت ان چنانی که فقط خاطره ای خواهد ماند لحظه ها عریانند به تن لحظه خود جامه اندوه مپوشان هرگز... ❤️🧡💛💚💙💜 ...
10 آبان 1398

❤️buying Stationery❤️

سلاممم سلامی به گرمای بخاری گازی😍😅 خوبین ? خوشین? سلامتین? ایشالله که حال دل ❤️ همتون عالی عالی باشه و هیچچ مشکلی نداشته باشین  🙏 خوب جونم براتون بگه که من دیروز به همراه حنا و علی جون یه چیزی بگم حنا و علی مامان و بابام اند ولی به خاطرفاصله سنی کم من مامان و بابا صداشون نمیکنم😊 خوب بله رفتیم شهر کتاب ساری برای خریدن لوازم تحریر چون مامانم مثل منو و داداشیم دانشگاهش شروع میشه من اصلا به این حرف اعتقادی ندارم که چون بزرگتر میشم باید خانومانه رفتار کنم یعنی رفتار خانومانه به کنار و کودک درونم به کنار الان این کودک درونم که داره براتون مینویسه😂😂   با کلی ذوق و شوق اومدم خونه وسایلو برداشتم اومدم تو اتاق برای عکاسی🤣 به خدا ...
30 شهريور 1398

یه کوچولو حرف دل

به نام خدا ایشالله حال دل همه یکسایی که دارن این نوشته رو میخونن عالی عالی باشه چند روز پیش خوندم که نوجوانی یکی از مهم ترین سال های زندگی ادمه به کمک این وبلاگ و شما عزیزان میخوام ماندگارترش هم بکنم امیدوارمم که کلی کلی لحظات ناب با هم بسازیم و میخوام حال خوبم رو با تک تکتون شریک بشمم مرسی 😍😍😍 ...
23 شهريور 1398
1
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به A Girl with Dimple می باشد