😍my treasure😍😍my treasure😍، تا این لحظه: 4 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره
🧡this cutie🧡🧡this cutie🧡، تا این لحظه: 21 سال و 22 روز سن داره

A Girl with Dimple

I carry intense emotions

🍯My Cuties🍯

1399/3/26 22:27
نویسنده : نازی
2,000 بازدید
اشتراک گذاری

به به یه سلامی دوباره میکنم به همه نی نی وبلاگی های عزیز....همون طور که همیشه میگم ایشالله همیشه حال دلتون توپ توپ باشه و همیشه لبخند رو لباتون باشه😍🤩😊🙏

خب خب همونطور که تو پست قبلیم گفته بودم میخواستم بیام و یه پست جداگونه از دلبرام و عکاسی هام بزارم نمی خواستم که تو پست قبلی بذارم و شلوغش کنم......

کلا من همیشه در حال عکس دیدن حالا چه تو گوگل یا چه تو pinterest باشه هستم و خیلی خیلی برای عکس هایی که میخوام بگیرم بهم الهام میدن چند وقتی بودش که یکیشون ذهن منو خیلی درگیر کرده بودش از اینایی که توی حوضچه اب میریزن و توش گل میریزن و بعد عکس میگیرن یه وقتی تو حیاط پیش بی بی بودم یه گلدون خیلیی چشم منو گرفت و شبیه حوضچه کوچول موچول هم بودش این بودش که از عمه جانممم اجازه گرفتم و بهم قرض دادش منم حسابی شستمش و تمیزش کردم و تصمیم داشتم که ابمو رنگی کنم و بین رنگ های سبز و ابی و صورتی مونده بودم که صورتی رو انتخاب کردم ایشالله اونا بمونه برای عکاسی های بعدی🙂😇😊

و برای عکاسی به گل هم نیاز خییلیی شدید داشتم این بودش که توی تعطیلات بودش فک کنم که بابام و بی بی و مامانم و داداشی میخواستن برن صادق رضا سر خاک مامان و بابای بی بی منم باهاشون رفتم و چون یک محیط جنگلی یا روستایی بودش پر از گل و گیاه بودش این بودش که دستکش و باکس برای اینکه گلا رو بزارم با خودم بردم و بعد از خوندن فاتحه مشغول کار شدم🌻🌺🤩

چون محیطش بسیی جذاب و باصفا بودش بقیه مشغول عکس گرفتن شدن و منم تونستم گلای گوگولی و خوبی جمع کنم و گذاشتم توی باکس و بسی از پیدا کردن گل ها ذوق زده شده بودمم🤭🤩😅😊

کارم که تموم شدش گفتم زشته که من عکس نگرفتم😂🤭 هیچی دیگه گوشی رو گرفتم و شروع کردم رگباری عکس و سلفی گرفتن🤭😂😉 اینو میذارم توی وبلاگ که یادگار بمونه از اون روز قشنگ🌈🤩😇

توی راه هم چند تا گل گوگول دیدم که بابایی ایستادش و رفتم چیدمشون و گذاشتمش توی باکس و بعدش هم راه افتادیم😇🤩

مامانی و داداشی رو رسوندیم مغازه دایی و همراه با بابایی و بی بی یه سر رفتیم تندیر و بی بی برای خونه وسایلی که لازم داشت رو خرید و کنار مغازش یه دختری بودش که بساط کرده بودش که گل های رز قرمز و صورتی گوگولی میفروختش که منم یه شاخه ازش خریدم که گفتم توی عکاسی ازش استفاده کنم🌹

وقتی که رسیدیم خونه گلا رو از باکسشون دراوردم و شستمشون و گذاشتم خشک شن و خودم رفتم بقیه وسایل رو اماده کنم و میخواستم که توی تراس عکس بگیرم برای همین وسایل رو بردم اونجا و اول از همه با گل هایی که چیده بودم کار داشتم........

میخواستم که با گلا اینکارو بکنم چون چند وقتی بودش که ذهن منو مشغول کرده و الانی که دارم مینویسم گلا خشک شدن اما هنوز جذاب و قشنگن و نگهشون داشتم که بازم باهاشون کار دارم😊😉😇

بریم سراغ بقیه عکس ها 📷

من تا وسایل رو بشورم و مرتب کنم و عکس بگیرم قشنگ دوساعت یا بیشتر وقتم رو گرفت و انقدری تمرکز کرده بودم هیچکسی اصلا سمتم نیومد😂😅

کلا اون روز من کار زیاد کردم و با اینکه جنازه بودم ولی باز این حال همون شب عکس هایی که بد بودش رو پاک کردم و خوباشو ادیت زدم مورد علاقه ترین چیز برای من توی این عکاسی اون حوضچه کوچولویی بودش که ابشو رنگی کرده بودم نمیدونم چرا ولی خیلی دوستش داشتم و خاطرخواهش شده بودم اونم شدید😂😊🤩

توی حوضچه چند مدل گل انداختم ولی دیدم خوب نمیشه و هی میره ته و یهو جرقه زد تو دهنم و یاد گل محمدی های مامانم افتادم😂🌺و از اونا استفاده کردم و اب هم یه مدل صورتی طور بودش و با گل محمدی خیلیی گوگول شده بودش😍🤩

اینم اواخر عکاسی بود و کارام داشت کم کم تموم میشد و بیچاره اون گل محمدی ها هم رنگشون رفته بود و اخرای عمرشون بودش ولی دستشون درد نکنه که به عکس من جلوه و زیبایی دادن😍😂👌

.

.

.

دقیقا وسطای عکاسی بودم و خسته و تشنه و گشنه بودم بدجوریی که یهو اروین اومدش رو تراس میگه خواهری ساندویچ میخوری برات بیارم منم که خر ذوق شده بودم گفتم وایی اره😍🤩فداش بشم رفت و ساندویچو برام اورد منم که عین قحطی زده ها افتادم رو سر ساندویچ بیچاره و تا سه نشده تمومش کردم😂😋🍔 ساندویچ بدجور چسبیدش و اصلا شارژ شدم و پر از انرژی کارم رو ادامه دادمم💛

فدات بشمم فنچول من که تو هر شرایطی هواست بهم هست با اینکه ازم کوچیکتری ولی خیلیی هوامو داری عاشقتممم داداشی کوچولمم😊😍😘😇

کارم که تموم شدش و وسایل رو جم و جور کردم که فک کنم تا ریخت و پاش و اتاقم که که ترکیده بودش رو جمع و جور کنم تا 11 یا 12شب طول کشید نمیدونم تا حالا براتون پیش اومده یا نه ولی اونشب از خستگی خوابم نمیبرد با اینکه خسته بودم اصلا نمیتونستم بخوابم و هی تو تخت تکون میخوردم و اعصابم خراب شدش و گفتم حالا که خوابم نمیبره عکسا رو  مرتب و ادیت کردم و بعدش رفتم سراغ لپ تاپ و خودمو با فیلم و سریال مشغول کردم که دیدم انگار نه انگار اصلا خوابم نمیاد که نمیاد و ساعت هم پنج یا شیش بودش که مثل همیشه احساس گشنگی بهم دست داد و اروم اروم رفتم سراغ یخچال😂😉😅

و دست عمه هم درد نکنه بابت کیک شکلاتی که درست کردش و تو یخچال بودش و منم خیلی ارادت خاصی بهش دارم این شدش😂😅 که چایی ریختم ویکم وسیله اوکی کردم و میخواستم برای اینکه خسته شم و خوابم بگیره یکم پشت پنجره عکس بگیرم و از طرفی هم هوا خیلیی خوب بودش و به ادم ارامش میداد😍😊🤩😇

☕️🍰🤩😍😊😇❤️

خوب از همین جا اعلام میکنم که هم من و هم مامانی خیلیی عود باز هستیم و همیشه خدا تو خونمون باید عود باشه چون محیط خونه رو خیلی خوشبو میکنه و واقعا به ادم حس خیلی خوب و نابی میده🤩😍👌

من علاوه بر اینکه عکس میگیرم حین  عکاسی از محل عکاسی و وسیله ها و مراحلش فیلم میگیرم و بعدش فیلم و ویدیو رو ادیت میزنم و روش اهنگ میزارم ولی حیف نمیتونم اینجا ویدیو بزارم یا شایدم بشه اما من بلد نیستم ولی اگه میتونستم بزارم خیلی خوب میشد🤔

پ.ن. امیدوارم که خوشتون اومده باشه و مرسیی از نگاهتون.....ایشالله همیشه حال دلتون عالیی باشه و زندگی همیشه بهتون بخنده🤩😊😇

پ.ن.2.❤️🧡💛💚💙💜

پسندها (29)

نظرات (26)

زهرا‌بانوزهرا‌بانو
27 خرداد 99 13:02
ای جانم چه روح لطیفی داره خانم هنرمند ما
همیشه شاد باشی نازنین جونممم
نازی
پاسخ
فدات بشممم مهربونم😍😘
مرسییی خواهری😊💖🤩
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
27 خرداد 99 19:07
خیلی قشنگ بودن
آفرررررین😘👏👏👏
نازی
پاسخ
مرسیییی خاله جوونن😘🙏🧡
سیما خاتونسیما خاتون
28 خرداد 99 0:22
سلام به عکاس حرفه ای و خوش سلیقه ی خودم😍
عکاسیت حرف نداره عزیززززم
عاااالی شدن
خلاقیت عکاسی بالایی داری
خسته نباشی نازنینمممم😘
نازی
پاسخ
سلامم به خاتون عزیزممم😍🤩
وایی خیلی خوشحالم که خوشت اومد عزیزدلممم🤩❤️
نمیدونی چقدر با کامنتت ذوق زده شدمم مرسیی بابت این همه حس خوب و عالیی😘🙏🧡
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
28 خرداد 99 12:21
واااااییی نازی جونم خیلی خوشحال شدم پست گذاشتی😍🤗
چه عکسای قشنگی واقعاا زیبان😘😍
اون کیک خوشکزه هم نوش جونت💞
خوش باشی😍😍🤩
نازی
پاسخ
عزیزمییی دلبرمم😍😊😇
چشات قشنگ میبینه خیلی خوشحالم که خوشت اومدش😍😘
بازم مرسییی عشق منن🙏🤩😍🧡
دلارامدلارام
28 خرداد 99 13:36
وایی چقدر قشنگن😍🤗💜
نازی
پاسخ
مرسییی دلارام جون🙏😊
🌼 نوشین 🌼🌼 نوشین 🌼
28 خرداد 99 14:05
خیلی قشنگ بود😍😍😍👏👏👏
نازی
پاسخ
مرسیی عزیزدلمم🙏🤩😇

28 خرداد 99 15:19
چه عکس خوشگلی شد😍😍😍
آفرررین👏👏👏👏
خوشمزه ها هم نوش جونت💖💖🍔🍩
برای فیلم گذاشتن باید تو اپاران فیلم رو بذاری بعد ادرس اون صفحه ای که توش فیلمه رو گذاشتی رو بذاری تو اون قسمت پست گذاشتن که عکس یک اپاراته😍😍😍😍
نازی
پاسخ
مرسییی عزیزمم بابت کامنت قشنگت😍❤️😍
اینجور که خوب نیست اخه باید تو اپارات فیلم بذاری و من اینجوری نمیخوام ولی بازم مرسیی از راهنماییت🙏😇
مونامونا
28 خرداد 99 15:42
👌😍🤩❣️🤗
نازی
پاسخ
🙏😊💙
SujinSujin
28 خرداد 99 16:05
سلام من شما رو دنبال کردم تو هم منو دنبال کن
نازی
پاسخ
حتما گلم
♡fatemeh♡♡fatemeh♡
28 خرداد 99 20:57
واییییییییی نازی عکاس من 😍😍😍😍😍😍😍😍😍
عکسات حرف نداشتن و مثل خودت خوشگل و عالی بودن 😘❤😘❤😘❤😘😍😍😍😍😍😍😍😍🌸
همینطور پر انرژی به کارت ادامه بده عشقم 😉😉😘😘😘❤❤
امیدوارم همیشه شاد باشی و تو هر کاری موفق باشی گلم ❤💖❤💖❤💖❤💖❤💖❤💖❤💖❤💖❤💖💗💖💗💖
نازی
پاسخ
واییییی فاطمه عاشقتممم مرسییی بابت این همه حس خوب 😘😍😘😍😘😍😘😍
خیلیی خوشحالم که خوشت اومد عزیزدلممم💕❤️💕❤️💕
با این همه مهربونیاتون کلیی برای عکاسی های بهتر تلاش میکنم😊😇🤩🤗
ایشالله خودت هم همیشه موفق باشی و همیشهه برات اتفاقای خوب و عالیی بیافته و هیچوقت اسمون دلت ابری نباشه قشنگم🧡💛🧡💛🧡💛🧡
♡fatemeh♡♡fatemeh♡
29 خرداد 99 18:29
مرسی عزیزم 😘😍😘😍😘😍🤗🤗🤗😘😍😍😘😘🤗🤗😘😍😘😘🤗💗💛💙💛💛💗💛💙💛💛💗💙💛💙💛💙💛💛⚘⚘😍⚘😍😍😍😍😚😙😚😙😚😙😚😗😗😗😙😚😘😘😘😘🤩🤗🤩🤗🤗😍🤗🤩🤗😍🤗🌼🌸💐🌻🌼🌸💐🌻🌼🌸🌸🏵🌹🌹
نازی
پاسخ
فدااتتتتت خوشگلممم😍🤩😍🤩😍🤩😍😘😇😘😇😘😇😘❤️🧡💛💚💜💖💕💝😊🌈🤩😊
بابای ریحانه و حلمابابای ریحانه و حلما
1 تیر 99 10:51
خیلی قشنگ بودن ولی حجابت کو گلم؟
نازی
پاسخ
خیلی ممنون ولی من زیاد دربند این چیزا نیستم🙏
مامان فاطمهمامان فاطمه
3 تیر 99 9:20
بازم گل کاشتی با عکسات نازی جان..روزتم مبارک ریحانه ی خدا ❤️
نازی
پاسخ
وایی مرسیی از انرژی مثبتتون خاله فاطمه عزیز😍
و خیلیی ممنون از تبریکتون خیلیی برام ارزش داره و کلیی ذوق زده شدم💗
سیما خاتونسیما خاتون
3 تیر 99 10:06
پروفایل روز دختر جدید
 
نازی
پاسخ
وایییی خاتون قشنگم مرسییی از این همه مهربونیت 😘😍
روز خودت هم خیلیی مبارک باشه مهربونمم😊🤩🤗😘
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
4 تیر 99 17:20
عزیزدلمممم عکاسیت حرف نداره رفیق😍😍👍👍
ان شاءالله همیشه شاد و موفق باشی قشنگممم❤❤🥰🥰🥰🥰💜💜💜
نازی
پاسخ
فداتت مبینای عزیزممم چشات قشنگ میبینه😍😊😇😍
بازم مرسیی مهربون ایشالله که همیشه بخندی و حال دلت توپ توپ باشه🤗🧡💛

6 تیر 99 1:27
خدافظ آنا.نیلام
میخوام وبمو حذف کنم
خدافظ تا اونموقعه که وب جدید بزنم 😭😭
نازی
پاسخ
نههه اخه چرا پرنسس ما دلمون برات خیلیی تنگ میشه تو رو خدا زود وب بزن و ما رو بی خبر نذار که نگرانت میشیم خیلیی مراقب خودت باش خوشگلم❤️

6 تیر 99 1:28
ببخشید اشتباه تایپی شد،منظورم نازی بود😭😭
به خاطر همه محبتات مممنون😭😭😍😍
نازی
پاسخ
عزیزمیی تو منم خیلیی از تو ممنونم برای تمام مهربونیا و خانومیات تو رو خدا زود زود برگرد😔😭
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
10 تیر 99 11:17
سلام نازي جونم من همون نسرينم كه برگشتم. به وبم بيا و اگه دوس داشتي دنبال كن
نازی
پاسخ
حتما عزیزم
نیلا
30 شهریور 99 11:26
یک سال و یک هفتگی وبلاگ قشنگت مبارک نازی مهربوووونم😍😍😍
دلم برات تنگ شده خیییلی زیاد😭😭😍😍😍💖💖💖
نازی
پاسخ
سلامم پرنسس خوبی عزیزدلمم.....منم دلی کلیی برات تنگ شده بودش یه چند وقتی هستش اصلا وقت نوشتن پیدا نمیکنم و خیلی وقته که سر به وبلاگ نزدم که الان یهو اومدم یه سر و گوشی اب بدم پیام جذابت رو دیدم مرسییی ازت خوشگلم ممنون که یادت بودش و مرسییی که اینقدر عشق و خوبی کلیی مراقب خودت باش قشنگم و ایشالله تو همه درسات موفق باشی و حال دلت توپ توپ  باشه و هیچوقت هیچوقت اسمون دلت ابری نباشه عزیزدلممم😍😘🤩😇🧡❤️
♡fatemeh♡♡fatemeh♡
24 مهر 99 15:43
1 سال و 1 ماه و 1 روزگی وبت مبارکککک😍😘😉
 
نازی
پاسخ
قربوووون تو بشم من عزیزمممم😘😘😘😍
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
4 آبان 99 12:38
سلام نازنین جونم
خوبی خانوم؟
چه خبر؟
دلم برای خودت و پست های قشنگت خیلی تنگ شده
نازی
پاسخ
سلام قشنگمم فدات بشم تو خوبی خواهری😍😘
RayaRaya
18 آبان 99 15:52
چه زیبا 😍 دنبالتون میکنم. لطفا دنبال کنید 
RayaRaya
9 آذر 99 14:12
چه قشنگه نازی جونننننننننن 😍 😍 😍 😘 😘 😘
من دنبالت میکنم میشه شما هم منو دنبال کنی؟
🤩 🤩 🤩 🤩 🤩 😊
نازی
پاسخ
حتما عزیزممم😘😍

21 بهمن 99 14:55
سلام با افتخار دنبال شدید ممنون میشم دنبال کنید 
نازی
پاسخ
حتما عزیزمم😍
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
18 فروردین 00 11:27
نازنینم💙💙 خوشگلم💙💙 مهربونم💙💙
تولد 18 سالگیت رو با یک دنیا عشق تبریک میگم عزیز دلم
امیدوارم زندگیت مثل گلهای سرخ پر از شادی و هیجان و لبخند باشه🌹
تو بهترین خواهر مجازی دنیایی🌸
عاچقتم💙💙💙
نازی
پاسخ
تو که اصلا عشق دلمی خواهری یه دنیا ازت ممنونم عاشقتمم هوارتااا😍😍💛💚💜

1 مرداد 00 13:06
همیشه به خوشی باشه 🥰🌈🌈
نازی
پاسخ
قربووونت مهربون😇✨
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به A Girl with Dimple می باشد