😍my treasure😍😍my treasure😍، تا این لحظه: 4 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره
🧡this cutie🧡🧡this cutie🧡، تا این لحظه: 21 سال و 20 روز سن داره

A Girl with Dimple

I carry intense emotions

❤️buying Stationery❤️

1398/6/30 2:41
نویسنده : نازی
726 بازدید
اشتراک گذاری

سلاممم سلامی به گرمای بخاری گازی😍😅

خوبین? خوشین? سلامتین? ایشالله که حال دل❤️همتون عالی عالی باشه و هیچچ مشکلی نداشته باشین 🙏

خوب جونم براتون بگه که من دیروز به همراه حنا و علی جون یه چیزی بگم حنا و علی مامان و بابام اند ولی به خاطرفاصله سنی کم من مامان و بابا صداشون نمیکنم😊 خوب بله رفتیم شهر کتاب ساری برای خریدن لوازم تحریر چون مامانم مثل منو و داداشیم دانشگاهش شروع میشه من اصلا به این حرف اعتقادی ندارم که چون بزرگتر میشم باید خانومانه رفتار کنم یعنی رفتار خانومانه به کنار و کودک درونم به کنار الان این کودک درونم که داره براتون مینویسه😂😂

 

با کلی ذوق و شوق اومدم خونه وسایلو برداشتم اومدم تو اتاق برای عکاسی🤣 به خدا من عکاس ماهری نیستم میدونم عکسا بد شده ولی شما به بزرگیه خودتون ببخشید😁🙏

 

این دفترارو فعلا برای فیزیک و شیمی و ریاضی گرفتم و برای زیست احتیاجی به دفتر نیست .

من عاشقق طرح رو جلدشون شدم کلا اگه من دفترام خوشگل و گوگولی باشن بیشتر علاقه دارم تا درس بخونم😆

عکس گویای این هست که من شبرنگ رو کلا خیلی دوست دارممم😍😍

از اون جایی که من مدادام رو گم میکنم جعبه ای گرفتم چون دونه ای منو کفاف نمیده😂😅

سر این پوشه گل گلی که میبینید من و علی جون داشتیم کلی بحث میکردیم من پامو تو یه کفش گذاشتم که اقا من اینو میخوام و اون میگفت نه باید ساده بگیری که در اخر همینطور که میبینین من برنده شدمم😏

من عاشقق این منگنه هستم.علی اینو از داروخانه برام اورد و گفت که اشانتیون مال یکی از شرکت های داروسازیه 🤩

فقط به اون چشم داخلش نگاه  کنین😂

و بعد از خریدن لوازم تحریر ما رفتیم کوروش ساری تا برای خونه خرید کنیم و شام خونه مادرجونم دعوت بودیم😍

بازم میگم اگه عکسا بد بود به بزرگی خودتون ببخشید دیگه اوایل هستش طول میکشه تا راه بیافتم😅😂

شبب خیلی خوبی داشته باشینن😍🤩😍

پسندها (23)

نظرات (13)

𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
30 شهریور 98 3:08
مبارکت باشه نازی جونم ایشالله به خوشی استفاده کنی
راستی مگه تو با مادرو مدرت چن سال فاصله سنی داری؟
نازی
پاسخ
مرسی بهاره عزیزمم😍 راستش مامانم 35 سال و بابام 41 سالش هستش 😊
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
30 شهریور 98 3:38
مبااارکت باشن نازدختر همشون خیلی عالی وقشنگن😍😍❤❤
واای خدا چه جالب مامان وباباتو به اسم صدا میکنی😅😅مگه چند سال فاصله سنی دارین عزیزم
نازی
پاسخ
مرسی عزیزدلمم😍راستش مامانم 35 و بابام 41 هستش برای همینه که به اسم صداشون میزنم😅😅

30 شهریور 98 6:28
همشون خیلی دوست داشتنی و زیبان
مبارکت باشه
انشاالله سال خوبی رو آغاز کنی💛💙
نازی
پاسخ
مرسی سیمای عزیزممم😍
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
30 شهریور 98 9:19
امیدوارم امسال، سال تحصیلی خیلی خوبی داشته باشی نازی جون
نازی
پاسخ
مرسی زهرا جونن 😍امیدوارم تو هم سال تحصیلی عالیی داشته باشی و موفق باشی 🤩🙂

30 شهریور 98 9:46
مبارک باشه عزیزم ..
عکسا خوب بود مرسی💖💗
نازی
پاسخ
مرسیی عزیزم😍ممنون بابت نظرت🙏❤️

30 شهریور 98 14:46
مبارکت باشه نازی جان به شادی استفاده کنی ❤❤❤❤
نازی
پاسخ
مرسی عزیزدلم لطف کردیی😍🤩

30 شهریور 98 15:06
مبارکت باشه عزیزم
نازی
پاسخ
مرسیی فاطمه عزیزم😍🤩
♡fatemeh♡♡fatemeh♡
30 شهریور 98 15:53
همشون خیلی خوشگلن نازی جون😘
به خصوص من دفتر هاتو خیلی دوست داشتم👌💞💞
نازی
پاسخ
مرسیی گلمم😍قابل تو رو نداره🤩😘
آتریسا جونآتریسا جون
30 شهریور 98 17:01
آرزو دارم سال تحصیلی خوب و زیبایی به قشنگی خریدهای خوشگلت داشته باشی عزیزم😘
نازی
پاسخ
خیلی خیلییی ممنونم شما لطف دارین عزیزم😍😘
معصومه باروئیمعصومه باروئی
30 شهریور 98 23:04
مبارکت باشه عزیزم ، انشاالله موفق باشی😘
نازی
پاسخ
مرسی عزیزدلم ایشاالله تو هم موفق باشی😍🤩

1 مهر 98 20:05
چن سالته؟؟؟؟فاصله سنیتون چند ساله
نازی
پاسخ
من 16 و مامانم 35 و بابام 41 هستش برای همینه که به اسم صداشون میزنم💚

4 مهر 98 21:36
کجا زندگی میکنی ما مازندران عباس آباد هستیم😘
نازی
پاسخ
عزیزم ما قائمشهر زندگی میکنیم😍

4 مهر 98 22:44
چرا عزیزم عکسات عالی شدن راستی عکسای من خیلی بد میشن نه ؟؟!
نازی
پاسخ
مرسی عزیزمم لطف داری اتفاقا من از عکسای تو خیلی خوشم اومد😍
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به A Girl with Dimple می باشد